Elektroskandia - MC Söder 2-1

Inte så mycket att säga egentligen, Första matchen, började nervöst, kom in spelet mer i andra halvlek.

Bra match av alla, tyckte alla kämpade duktigt mycket!

Läs viktors synpunkter nedan.


Postat av: VIKTOR
"Kul som fan KILLAR> :D !!!! nästa match är mot trädgårds nånting om jag inte är helt vilse.. säkert samma spelstil som ElektroSkandia. Hårt och lite små långsamt. Men ändå jäkligt cleant. Upp med skallen ni som deppar.. whatever.. vi har inte en chans att stå emot deras tyngd och knuffande armar. Men vi spelade absolut MYCKET bättre i andra halvlek! Hade en del bra chanser och två fingertoppsräddningar av deras målvakt på två av mina avslut. En personlig åsikt; Jag är inte tillräckligt duktig för att vara ensam forward mot, som det var idag. En försvarare som i stortsett punktmarkerade mig och en som löpte nära för att blockera passningar till mig. Samt en tredje försvarare som stötte på våran mittfältare Jag tycker att vi borde spela 2-2-2. eller 3-1-2. Anledning till 2-2-2: Vi får ett kompaktare spel. Mycket enklare att hålla positioner och vi kan spela bollen inom laget på ett bättre sett. Här finns det två anfallare som kan ta löpningar. Plus att vi blir inte totalt överkörda på någon del av planen oavsett om ett lag spelar 3-1-2 eller 2-3-1 Anledning till 3-1-2: En Libro som bara tänker defensivt. punktmarkerar i stort sett den anfallare som är längst fram. Två backar också som utgör en trygg defensiv. Samt en spelare extra för målvakten att slå ut bollen på. Och med en mittfältare som verkligen har en fri roll behöver han inte tänka så mycket defensivt. Och två anfallare. Den ena mer defensiv än den andra. Men också en chans att lättare kunna behålla bollen på deras planhalva. Våran uppställning 2-3-1.. Bygger på djupledsspel. vilket vi inte riktigt får till. Plus att det är för svårt. och kräver mycket kondition på yttermittfältarna. Vad som istället hände idag är att det oftast blir sidledsspel på mittfältet och vi tappar bollen. Också för att vi bara har 1 spelare att spela bollen till framåt(anfallaren) Som idag hade 2 försvarare på sig hela tiden. Individuellt tycker jag att vi är duktiga och absolut i klass med ElektroSkandia. Och målvakten gjorde i mina ögon två fina räddningar på mina avslut som båda två faktiskt skulle ha varit placerade i vänstra låga hörnet. DET VAR JÄVLIGT KUL I ALLA FALL :D:D:D:D love u superstars***!!! TACK TILL ALLA SOM KOM OCH SPELADE IDAG. FETT CRED! /peaceloveandhugz viktorstarrr!"

Kommentarer
Postat av: viktor

kul att styckesindelningen följde med ^^ .. vägg av text.

2009-05-13 @ 12:36:50
Postat av: 1337

GG

2009-05-13 @ 12:38:07
Postat av: Kalle Vigren

Elektroskandia är ett skumt företag. Om man kritiserar något internt så kommer en chef och säger åt en att inte sprida någon form av negativ information om Elektroskandia. Vi har en kundtjänst som består av en person som knappt kan något om våra produkter. Personen är alltid sur och arg. Varför denna får jobba med kundservice förstår jag inte. Köp inte av Elektroskandia

2011-02-02 @ 18:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0